✓ Altijd de beste kwaliteit
✓ Jouw bestelling op maat gemaakt
✓ 14 dagen retourtermijn
✓ Betaal later met Klarna
Klantenservice_banner

Klantenservice

Betalen

Bezorgen

Retourneren

Betalen

Betaalmethoden

Bij The Hair Studio maken we het je graag zo makkelijk mogelijk, ook als het op betalen aankomt. Daarom bieden we een ruime keuze aan veilige en betrouwbare betaalmethoden. Je kunt bij ons afrekenen met VisaMastercard en American Express. Je kunt ook gebruikmaken van lokale betaalmethoden zoals iDeal & Bancontact. Voor extra gemak bieden we ook moderne opties zoals Apple Pay en Klarna

Kortingscode verzilveren

Als je een kortingscode hebt, kun je deze bij het veld 'Kortingscode' invoeren tijdens het afrekenen. De korting wordt dan automatisch met het totaalbedrag verrekend. 

Wil je geen exclusieve kortingen en aanbiedingen missen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief om altijd up-to-date met onze laatste acties. 

Bezorgen

Verzendmethode

We streven ernaar je bestelling zo snel en veilig mogelijk bij je te krijgen. Daarom maken we gebruik van de betrouwbare diensten van PostNL & DHL voor alle zendingen binnen Nederland en naar België.

Verzendkosten

Binnen Nederland: € 4,99

Naar België: € 8,99

Levertijd

Als je je bestelling op werkdagen vóór 16:00 plaats kunnen we je bestelling meestal op de eerstvolgende bezorgdag (van maandag t/m zaterdag) laten leveren. In ieder geval kun je erop vertrouwen dat je pakket doorgaans binnen twee tot drie bezorgdagen zal worden afgeleverd.

Custom Orders hebben een afwijkende levertijd afhankelijk van de mate van personalisatie. Ga uit van 7-10 werkdagen tenzij anders is gecommuniceerd. 

Pakket traceren

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een Track & Trace-code per e-mail. Hiermee kun je de status en de verwachte leverdatum van je pakket volgen. Deze informatie is ook beschikbaar in de PostNL/DHL-app.

Retourbeleid The Hair Studio

The Hair Studio is toegewijd aan het leveren van hoogwaardige pruiken en hairextensions die aan al je verwachtingen voldoen. Mocht er desondanks een reden zijn om je bestelling te retourneren, dan staan we klaar met een helder en transparant retourbeleid. Neem de tijd om dit zorgvuldig te lezen, zodat je precies weet wat je kunt verwachten en wat er van jou verwacht wordt.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, bestellingen kunnen onder bepaalde voorwaarden worden geretourneerd. Je mag onze pruiken en hairextensions bekijken, voelen en beoordelen om de kwaliteit in te schatten. Wij accepteren retouren van haarproducten binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Zorg ervoor dat je retour in de originele verpakking zit met eventuele accessoires en onbeschadigd is. 

Let op: custom orders komen niet in aanmerking voor retournering. Heb je vragen of zorgen? Neem gerust contact met ons op. 

Wanneer kan ik mijn bestelling niet retourneren?

Vanwege de hygiënische aard van onze producten, zijn er strikte richtlijnen voor het retourneren. 

• Het haar mag niet gestyled zijn met stylingtools zoals een föhn, stijltang of krultang. 
• Het haar mag niet gewassen zijn. 
• Het haar mag niet gekleurd zijn. 
• Er mogen geen (haar)producten aangebracht zijn op het haar. 
• De zegel om hairextensions intact te houden mag niet verwijderd zijn.
• De hangtags mogen niet verwijderd zijn.
• Er mag niet geknipt zijn in de lace van pruiken.
 
Wij nemen hygiëne zeer serieus en kunnen geen retour accepteren als er tekenen zijn van dergelijke handelingen. Hier wordt ook op gecontroleerd ter bescherming van onze klanten.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Stap 1. Meld je retour aan in je account

1. Klik op het profielpictogram in de navigatie van onze winkel en log in op je account.

2. Voer in het veld **E-mail** je e-mailadres in en klik vervolgens op **Doorgaan**. 

3. Je ontvang binnen enkele seconde een e-mail met een zescijferige code waarmee je kunt inloggen op je account. 

4. Klik op de bestelling waarvoor je een retour wil indienen. 
 
5. Bevestig je retouraanvraag. 
Stap 2. Breng je pakket naar een postkantoor 

Als je retouraanvraag is goedgekeurd, ontvang je een e-mail met verzendinstructies en een retourlabel. Nadat wij je retourzending hebben gecontroleerd en deze aan onze retourvoorwaarden voldoet, ontvang je een terugbetaling. 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

De kosten voor het retourneren van een bestelling zijn voor eigen rekening. Om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen sturen wij je alvast een retourlabel. De kosten hiervan worden tijdens het verwerken van je retour in rekening gebracht.

Wanneer ontvang ik een terugbetaling?

Zodra we de geretourneerde producten hebben ontvangen en geïnspecteerd, zullen we een volledige terugbetaling initiëren. Je retourzending wordt doorgaans binnen 3-5 werkdagen verwerkt.